Thursday, August 27, 2009

::Menu Ala Thai::

..THAILAND MARI..

Di bulan puasa ni kalau makan tu mmg tak hingat hingat..kali ni saya buat menyediakan juadah berbuaka ala Thai..kon kun kap..haha..menu nye adelah tomyam campur, daging masak merah, kerabu sotong and telur dadar.. tapi kerabu sotong tak berapa nak jadik coz tak de fish sauce..yang lain tu sedap la jugak..hehehe..tak sesedap bangkok tomyam kat penang tu..huhu.. tomyam campur yang yummy..

daging masak merah..
kerabu sotong yang tak berapa nak jadi..tapi habis la jugak..hihi

2 comments:

Lynn Helmi said...

mmg kan iryd..da kawen nih..terus kene pandai masak..aku pun cam x caye jgk bleh msk pelbagai jenis masakan...huhuhu..dulu setakat goreng2 tu je yg aku tau..lgpun kalo kt mesia, aku main order jek kalo teringin..da tercampak jauh ni haa baru merase :)

"iryd and pitt's little diary" said...

hahaha..tula..aku ni pun baru je mencuba..kengkadang jadi..kengkadang tak jadi..hari ni laki aku bg task buat mee kuah plak...waaaa...takutnyee..anyway..selamat berpuasa lynn..sama la kiter berpuasa pertama kali sebagai bini..wakakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails